Thursday, August 14, 2008

DINAWEDDING NEW OFFICE & STUDIO....Congratulations!!!

Happy Birthday To You!....Congratulations To You To....Diinaaaaweeedddinggg....yeah! FOTO BY NAZIM ZAFRI

MELANGKAH masuk ke 'ruang baru' Dinawedding Group bak membuka satu pintu ke arah penyatuan kumpulan....Ini kerana banyak aktiviti akan dapat dilakukan secara bersama di bawah satu bumbung pada masa depan.

Ruang pejabat dan studio baru Dinawedding di Seri Kembangan luas dan lapang - muat untuk semua orang. Walaupun belum 'furnished' sepenuhnya, 'ruang baru' ini amat dirasakan 'proximity'nya...

Majlis ringkas meraikan prapembukaannya disempurnakan oleh Ady Aveo bersempena juga dengan prasambutan ulangtahun Dinawedding pada 1 November ini, InsyaAllah...

Kek comel sebagai pelengkap majlis dipotong kiub kecil dan 'dinikmati' beramai-ramai sebagai tanda penyatuan dan perpaduan.

"Tak sangka semua datang...kalau hari biasa, semuanya sibuk, susah betul nak kumpul macam ni, kan? Tak pelah...nanti kita buat majlis lebih official bulan sebelas ni...niatnya nak 'tumbang kambing seekor'...ala ala barbeque d'tebing..

"Kita ajak orang penting Dinawedding sekali, ok?" kata Ady Aveo yang ceria selepas diberi penghormatan meniupkan lilin kek comel sempena prasambutan majlis ulangtahun Dinawedding.


Turut hadir pada majlis ringkas - Wira Hidayat, Nizam, RizOne, Roslim Jamil, Nazim Zafri, CN Irwan, Azhar, Piee, Dewi Murni, Sham, Lan Kawak, Aji & Ana serta ramai lagi member of Dinawedding.

NOTA: Client pertama melangkahkah kaki ke Dinawedding new studio & office - Yang Mulia Syed Muhammad Hafiz (cucunda kepada Raja Perlis Indera Kayangan). Thank you & enjoy 'browsing' around...!

Majlis Doa Selamat dan Kenduri Ulangtahun Dinawedding akan diadakan pada 1 November 2008, InsyaAllah. Butiran lanjut akan diumumkan di laman web http://www.dinawedding.com Semua dijemput hadir.

No comments: